Stránka 2 z 2

Re: BMW R 1100 S

PříspěvekNapsal: čtv 01. zář 2011 18:03:54
od Pech
Jám mám na kohoutku pro tenhle případ polohu Free, která mi naplní karburátory. prsk

Re: BMW R 1100 S

PříspěvekNapsal: čtv 01. zář 2011 18:52:03
od Jisi
Poggy píše:
Jisi píše:
Jo tohle znám ze ZXR. Když docházel benzín, tak za jízdy člověk nedokázal tim kohoutkem na rezervu otočit. Takže to chcíplo a následovalo 5ti minutové točení startéru než nasákli karbce bum

Stačí vyměnit originální relé čerpadla ZXR za běžné spínací 30A a není třeba točit startérem. Po zapnutí chcípáku čerpadlo sepne a načerpá karburátory. I po zimě dlouhé odstávce startuje na první pokus. ;)



Jo no, ono ty karbce nebyli zrovna ok (jako celá moto)...předchozí majitel byl č**** rrrrrrr a já mladej cucák co tomu nerozuměl a koupil. Ale jinak ZXR je moje srdcovka, jednou bych jí chtěl znovu do garáže jako nostalgickej superbike.

Re: BMW R 1100 S

PříspěvekNapsal: pát 02. zář 2011 13:35:07
od MacaRS
no jo no ... aaale co hlavně že slouží VTR tyty