BMW R 1100 S

Vaše krásky od 1000 ccm a výš sem...

Re: BMW R 1100 S

Příspěvekod Pech » čtv 01. zář 2011 18:03:54

Jám mám na kohoutku pro tenhle případ polohu Free, která mi naplní karburátory. prsk
Suzuki XF 650 Freewind
Uživatelský avatar
Pech
Administrátor
 
Příspěvky: 413
Registrován: stř 24. srp 2011 10:34:37
Bydliště: Strakonice
Motorka:: Suzuki XF 650 Freewind

Re: BMW R 1100 S

Příspěvekod Jisi » čtv 01. zář 2011 18:52:03

Poggy píše:
Jisi píše:
Jo tohle znám ze ZXR. Když docházel benzín, tak za jízdy člověk nedokázal tim kohoutkem na rezervu otočit. Takže to chcíplo a následovalo 5ti minutové točení startéru než nasákli karbce bum

Stačí vyměnit originální relé čerpadla ZXR za běžné spínací 30A a není třeba točit startérem. Po zapnutí chcípáku čerpadlo sepne a načerpá karburátory. I po zimě dlouhé odstávce startuje na první pokus. ;)



Jo no, ono ty karbce nebyli zrovna ok (jako celá moto)...předchozí majitel byl č**** rrrrrrr a já mladej cucák co tomu nerozuměl a koupil. Ale jinak ZXR je moje srdcovka, jednou bych jí chtěl znovu do garáže jako nostalgickej superbike.
Jisi
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon 29. srp 2011 12:10:31

Re: BMW R 1100 S

Příspěvekod MacaRS » pát 02. zář 2011 13:35:07

no jo no ... aaale co hlavně že slouží VTR tyty
BMW R 1100 S

... pro mě asi nejlepší kompromis ...
Uživatelský avatar
MacaRS
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30. srp 2011 17:27:29
Bydliště: Strakonice
Motorka:: BMW R1100S

Předchozí

Zpět na Od 1000 ccm a výš

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron