Jak bych začal? No dopoledne jsme vyrazili, měl jsem ještě vyhlídlé nějaké stroje po cestě. V Benešově jsme vlezli do špatného motobazaru, kde jsem se dožadoval prohlídky Transalpa. Pán co tam byl ani nevěděl co mají v nabídce a tak ho šel po všech těch jejich kumbálech s námi hledat. Co je Transalp nevěděl, takže to byla fakt prča. Vždycky na něco ukázal a povídá - není to tohle??
Pak se zjistilo, že jsme o dům vedle
Nerad nás poslal ke konkurenci, ale tam už Alpík nebyl. Večer ho někdo odvezl. Ještě měli bafouna F650, ale od pohledu neměl těch 40 tis. km, co měl mít. Řekli jsme jim pápá a pokračovali v cestě k nemalé potěše staříka z prvního bazaru.
No a v cíli cesty čekal ON. V garáži, zablácenej jak se na enduro sluší (taky ho mohl na prodej umýt
), trošku s vadama na kráse, ale chytil studený bez sytiče na první drc. Projížďka taky v pohodě, takže jsme si plácli. Je celkem v kondici, na tachu asi 82000 km, nikde nic neteče, motor nekouří, motka jede rovně i když byla padlá... Z výbavy 3x kufr GIVI (vrchní je Maxia se zahrádkou na víku), padací rámy s brašničkama, centrální stojan (mohl by být delší), přídavná světla, držáky lahví na padácích, vyhřívané rukojeti Oxford, nástavce na zvýšení řídítek (cca 4 cm), letos nová baterka, vloni řetězovka, pancéřové brzd. hadičky vpředu, vyšší plexi (asi Ermax), gumy E07 skoro nové, řetěz na zamčení...
K vadám na kráse - trošku máčklá nádrž, svařovaný pravý plast, prasklé nohavice na teleskopech, obecně oděrky z provozu, nejde přední parkovačka. Sem tam trochu koroze (stojany, spodky padáků..) Prostě to není leštěnka - kdo viděl mojí Jawičku, tak ví, co tím myslím. Bude muset dostat trochu péče, leštěnky, silichromu, komaxitu... Ale základ myslím vcelku solidní.